De hortensiatuin.



maandag 8 april 2013

een goed begin van de week

Deze week begint geweldig. Via mp had ik een bod gedaan op een gietijzeren bloembak. Op de foto was de staat van de bak slecht te zien. Ondanks dat heb ik toch een afspraak gemaakt om de bak te kopen. 

Na veel heen en weer mailen, grappig hoe dat gaat, hadden we afgesproken voor vanochtend. En .....het bleek een prachtige bak te zijn. Niet voor niets  helemaal naar Nieuwegein gereden dus.





Nu nog even een leuke plek bedenken, want hij is niet te beuren, zo zwaar. Nu de berichten over weer zo goed zijn zou ik hem het liefst buiten zetten met kleine witte viooltjes erin.

7 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een mooie plantenbak, en het leuke is dat je er alle kanten mee uit kunt.
    Met witte violen zou ook mooi zijn. en hoe de bak nu is, zo vind ik hem ook leuk.

    Fijne Dag,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een juweeltje! Zie hem al in de tuin staan met witte bloemen erin...Maar, jammergenoeg niet in mijn tuin...zucht. Hele mooie aanwinst, goed gescoord!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker de moeite waard, en zo met de dadeltakken erin is hij
    ook erg mooi hoor.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél erg mooi, ik vind hem zo al mooi staan :) een prachtige aanwinst!
    Veel plezier ermee en nog een heel fijne week verder, Groetjes Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou mooi hoor, wat kun je daar dan blij mee zijn he!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is lekker stoer...leuk voor buiten inderdaad! Ik vind je lampenkap ook geweldig geworden zeg! Hoe krijg je het klaar! Knap werk! groeten en een fijne dag, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen